Brabus Technology Project Hybrid névre hallgat a bottroppi tuningcég legújabb alkotása, ami még nem megvásárolható, de jól mutatja, hogy a teljesítménynövelő-szakma is komolyan dolgozik azon, hogy a jövőben is legyen megélhetésük.
Az egyébként előszeretettel biturbó V8-asokat tuningoló Brabus ez alkalommal a Mercedes E 220 CDI-t vette kezelésbe, először is a négyhengeres dízel teljesítményét növelték 200 lóerőre, a nyomaték 450 Nm-re emelkedett. Ezen kívül a váltóba beépítettek egy 82 LE (normál), 109 LE (sport) tartós teljesítményű elektromotort, ami ideiglenesen 218 LE-t is tud, utóbbi üzemmódban 1600 Nm a nyomatéka, és akár önmagában is képes mozgatni az autót.
A 16,6 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorral elektromos üzemmódban 120 km (normál) vagy 80 km (sport) a hatótávolság, ezt követően csak besegít a hajtásba az elektromotor, mert az akkumulátort csak konnektorról lehet feltölteni (6 óra alatt). A teljesítménynövelés miatt az E 220 CDI 7,4 másodperc (széria 8,7 másodperc) alatt gyorsul 100 km/órás sebességre. A fogyasztásról nem közölt adatokat a Brabus.