Ahogy a Toyota GT-86-os sportkocsi neve is mutatja, azzal a nyolcvanas években kurrens, AE86 gyári kódnévre hallgató Corolla-generáció szellemiségét idézték meg a japánok. Az Egyesült Államokban nem ennyire múltidéző a névválasztás, cserébe a SEMA tuningkiállításon a nyolcvanas évek jellemző átalakításaival dobják fel a Scion FR-S-t.
Első és legfontosabb változás a targatető kialakítása, amelyet a Cartel Customsnál készítettek el. A kivehető tetődarab az ülések mögött szállítható, a hátsó pad helyén néhány fedett rekeszt találunk. Kék-fekete fényezést is kapott a karosszéria, ez segít némileg elrejteni a másik, a nyolcvanas években jellemző karosszériatuningot, a hátsó szélvédőt borító műanyag rácsot.
A sokküllős felnik a mai divatnak megfelelően 19 colos átmérőjűek, és kovácsoltak, mögéjük nagy teljesítményű Wilwood fékrendszer került. Utóbbi indoka, hogy a 2,0 literes boxermotorra egy GReddy turbókészletet szereltek, ami nagyjából 300 lóerőre növeli annak teljesítményét. Legyenek azonban bármennyire is kívánatosak az itt látható átalakítások, azok biztosan nem jelennek majd meg a gyári tartozék katalógusban, se a Scion, se a Toyota, se a Subaru márkánál.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!