Mindenféle autó tuningolásával foglalkozik az LCE Performance nevű német központú, de az USA-ban is műhelyt fenntartó tuningcég, de a specialitásukat az Audik jelentik, azon belül is a Sport Quattro. Utóbbinak az utánzatát is megépítik, az ügyfél kívánságának megfelelő formában, ami lehet utcai megjelenés a szériának megfelelő 220 lóerős teljesítménnyel, de akár a különféle rali- és Pikes Peak versenyautó utánzatot is megépítik, a korabeli versenyváltozatnak megfelelő teljesítménnyel.
De nem állnak meg itt, hiszen arra is lehetőség van, hogy ne acélból készítsék a 230 mm-rel megrövidített karosszériát, hanem karbonból, ebben az esetben csak az ajtók és fedelek származnak a kiindulási alapot jelentő Audi 80 Coupé-ból – utóbbi esetben a menetkész tömeg 1,1 tonna körül alakul. Az ügyfél kívánságát a motornál is messzemenően teljesítik, egy példányt már építettek 2,5 literesre növelt lökettérfogatú, 1081 lóerős motorral is, és erre a német TÜV is az áldását adta, tehát rendszámot kapott. Utóbbi alapját egyébként az AEL jelzésű 5 hengeres TDI-blokk adja, amelyre saját fejlesztésű hengerenként 4 szelepes hengerfejet tesznek egyedi forgattyús mechanizmussal, Garrett vagy TTE turbót használnak.
Minimum 140 000 eurós vételárral számolhat az, aki egy LCE Performance Audi Sport Quattro-t szeretne, a felső határt pedig az ügyfél pénztárcája jelenti. Egyébként még így se csinál rossz vásárt az ember, hiszen az eredeti Sport Quattro-ból mindössze 220 példányt készítettek, amelyek közül jó néhány az évek alatt megsemmisült, úgyhogy ha felbukkan egy-egy példány a szabadpiacon, 500 000-1 millió eurós körüli összegért cserél gazdát.