Briggs Swift Cunningham a GM támogatásával és Zora Arkus Duntov személyes segítségével készítette el azokat a Corvette-versenyautókat, amelyekkel az 1960-as LeMans-i 24 órás versenyre nevezett be (a három Corvette mellett egy Jaguar E-Type-ot is indított a Cunningham istálló). A John Fith és Bob Grossmann által vezetett Corvette az abszolút nyolcadik helyen ért célba, a GT osztály ötödik helyezettjeként, megszerezve az 5,0 literes alatti motorral szerelt autók kategóriagyőzelmét. Erre emlékeznek most a Cunningham 60th Anniversary Corvette elnevezésű, 60 darabos limitált szériával.
Mivel a Cunningham márka épp villanyautó-startuppá váláson dolgozik, a tényleges munkát kiadták a Lingenfelter tuningcégnek, akik 600 lóerő fölé növelik a 6,2 literes V8-as szívómotor teljesítményét, a gyári 19/20 colos felnik helyett 20/21 colos HRE felniket használnak, amelyek megjelenése az eredeti versenyautók Halibrand Kidney Wheels felnijeire hasonlítanak. A karosszéria minden esetben fehér, kék és piros díszeket használnak, az utastérben számos egyedi logók és díszvarrások teszik különlegessé a megjelenést. A Cunningham 60th Anniversary Corvette-ek bekerülnek a Cunningham regiszterbe, ezenkívül még az eredeti Corvette versenyautó 1:18-as méretarányú makettjét is megkapja az, aki kifizeti a 159 995 dolláros árat.