A Garage Italia Customs eddigi villanymotoros átépítései, az Icon-e modellek veterán Fiat 500 és kocka Panda alapon készültek, és azoknál a kézi kapcsolású váltó karjával a haladási sebességet (motorteljesítmény-szabályozás) lehet vezérelni, ehhez képest a Duetto Icon-e-nél ott látni a középkonzolon az 5+1 fokozatú váltó nyitott kulisszás karját. Talán elárulják majd, mire jó ez…
A negyedik generációs Alfa Romeo Spidert vették alapul az átépítéshez, a sajtóközlemény szerint olyan autót akartak, amely képes egyenesen haladni és nem esik darabokra. Az átépítés előtt teljesen felújítják az autót, módosítják a lökhárítókat, a belső teret (új ülések, modern hifi, szalagok kilincsek helyett), és az egész megkoronázásaként átlátszó hardtop tetőt is készítenek. Minden bizonnyal a nagyobb teljesítmény és fékek miatt kap az eredetinél szélesebb abroncsokat az Icon-e Duetto.