Mattfekete, fényes fekete és sárga díszek – ez volt a megrendelő kérése, amikor arról volt szó, hogy a tinédzserkorú gyermekének megvásárolt Citroën Ami mopedautót elvitte a Carrozzeria Castagna milánói karosszériaépítőhöz, ugyanis a meglévő Aston Martin DBS Superleggeráját is ezzel a megjelenéssel rendelte meg a gyártól – a Citroën esetén azonban nincsenek felkészülve az ilyen egyedi igények kielégítésére.
Persze az eltérő méretek és arányok miatt nem olyan dögös a francia mopedautó megjelenése, mint a brit sportkocsié, de vigasztalja a 16 éves tulajdonost a tudat, hogy alig 1 év múlva már rendes, B kategóriás jogosítványt is szerezhet, és akkor átülhet majd rendes autó volánja mögé is. A Carrozzeri Castagna egyébként 60 új elemet készített a Citroën Ami számára, ezek közül 40-et 3D-nyomtatással készítettek újrahasznosított műanyagból, a beltér olcsó műanyag elemeit fekete Alcantarával vonták be, áthelyezték az irányválasztó kapcsolót, hogy extra tárolóhelyet tudjanak kialakítani és 3 cm vastag süppedős padlószőnyegről se feledkeztek meg.
A Carrozzeria Castagna nem árulta el, mennyibe került az átépítés, de az egyes alkatrészeket/munkafolyamatokat több száz-több ezer eurós költséggel kínálja, de nem valószínű, hogy sok Citroën Ami tulajdonos él majd a lehetőséggel. Műszakilag egyébként nem történt változás, a hátsó kerekeket 8 lóerő csúcsteljesítményű villanymotor hajtja, az 5,5 kWh kapacitású akkumulátorral 70 km a szabványos hatótávolság.