A Ferrari mérnökei több ezer órán keresztül csiszolják az utcai autók légellenállását, a számítógépes szimuláció mellett a házi szélcsatornát is használják ehhez. Azonban a Ryft nevű tuningcég szerint még lehet javítani például az SF90-esen, amit a Competition Edition nevű légterelő-csomaggal bizonyítanak.

Ez szám szerint 20 darab karbon légterelőt jelent, amelyet módosítják az autó aerodinamikáját, a számítógépes szimulációk szerint 300 km/órás tempónál 363 kg-mal növelik a leszorító-erőt. A légterelők mellett még az Y küllős felniket adják a csomagban, amelyért egyébként 90 000 dollárt kérnek, de arra is lehetőség van, hogy már eleve átépített új autót vegyen az ügyfél a Ryft-től 601 295 dollárért. A hajtáshoz nem nyúlnak, a plug-in hibrid rendszer továbbra is 1000 lóerős rendszerteljesítményű.