Noha a Bronco Raptor kemény terepjárónak ígérkezik, vannak olyanok, akiknek még ez sem elég. Nekik nyújt megoldást az Automotive Performance Group most bejelentett átalakítása, amely során új felfüggesztéssel javítanak a tereptulajdonságokon. Elöl oldalanként 8,9 cm-rel szélesebb nyomtávot érnek el az egyedi, hosszabb és megerősített lengőkarokkal, a hátsó merevtengelyt lecserélik, a gyári Dana 44-es helyett 17,8 cm-rel szélesebb Dana 60-as hidat építenek be; mindkét tengelyre 3 colos csőátmérőjű, verseny-felhasználásra szánt King lengéscsillapítókat építenek be. A hosszabb lengőkarokkal az első tengelyen 42 cm-re növekedik a rugóút.
Egyediek a karbonból készített első- és hátsó sárvédők, amelyek oldalanként 17,8 cm-rel szélesebbek a gyáriaknál, azért, hogy ne csak a szériában adott 35 col átmérőjű terepabroncsoknak legyen helye, de akár 40 colos átmérőjűeket is lehessen használni. Természetesen a fokozott tereptulajdonságokhoz passzolóan kiegészítő fényszórókat és alsó védőlemezeket is kínál az Automotive Performance Group a Ford Bronco-hoz, igaz, árakat még nem közöltek, csak azt, hogy augusztus 1-től fogadják a megrendeléseket.