Alaphelyzetben se nagyon lehet panaszkodni az Alfa Romeo 4C sportkocsira, hiszen a folyadékok és sofőr nélkül mindössze 895 kg a tömege és a mozgatását egy 240 lóerő teljesítményű 1,75 literes turbómotorra bízták. Azonban a Zender cég szerint sokat lehet finomítani a konstrukción, ezért egy autó erejéig újjáélesztették a tuning-üzletágat, amelyet 2008-ban zártak be.

Az alumínium-blokkos turbómotornak új programot írtak és sportkipufogót is kapott a drámai hatás miatt, az eredmény 275 LE/400 Nm-es teljesítmény. Azt nem részletezték hogyan, de 15 kg-ot lefaragtak a tömegből is, és e két módosítás azt eredményezi, hogy a gyári 3,73 kg/LE arány 3,2 kg/LE-re javult. Mindennek következménye, hogy a 0-100 km/h-s gyorsulás mindössze 4,3 másodpercig tart és 265 km/h lehet a csúcssebesség.

A karosszériánál nem csak a manapság megszokott karbon légterelőket alkalmazták, de például teljesen új a Zender által tervezett első lökhárító, amelyet karbonból sütöttek, és több hűtőlevegőt enged be, így több friss levegő kerül az első fékekre is. Az utastérben piros varrással dobják fel a fekete színű bőr-alcantara kárpitozást. A Zender cég egyébként nem tervezi, hogy részben vagy egészben megvásárolhatóvá teszti az itt látható Alfa Romeo 4C átépítést, az autóval csak azt akarták megmutatni, hogy mire képesek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!