Az utóbbi két évtizedben csak a Ford turbódízelei maradtak nyomórudas felépítésűek, a benzinesek kivétel nélkül – hengersoronként egy vagy két darab – felülfekvő vezérműtengelyre váltottak. Az ilyen motorok inkább magas fordulatszámon erősek, és bizony az ügyfelek hiányolták a nyomatékot a korábbi 6,8 literes V10-esből, ezért annak utódát, a 7,3 literes V8-ast nyomórudas szelepvezérléssel és hengerenként két szeleppel valósították meg. A Godzilla becenevű blokk teljesítménye 430 lóerő 5500/percnél, maximális nyomatéka 644 Nm 4000/percnél.
Azonban vannak, akiknek ez nem elég, és nem akarják a 6,7 literes V8-as turbódízelt (475 LE/1423 Nm), ezért a Whipple cég elkészítette a kompresszor-készletét az új motor számára. Egyszerűen csak fel kell csavarozni a feltöltőt a blokkra, víz-levegő intercooler és új motorvezérlő is tartozik hozzá, utóbbira szükség van az elektromos gázpedál miatt. A 7895 dolláros készlettel a 7,3 literes V8-as blokk teljesítménye 700 lóerőre emelkedik, a maximális nyomaték 1016 Nm-re nő, és a tízfokozatú automatikus váltó vezérlését is átírják, hogy az az új maximális nyomaték tartományban tartsa a fordulatszámot.