A futóműfejlesztésért felelős mérnökök rengeteget számolnak, majd kilométerek ezrein át tesztelnek annak érdekében, hogy az autó a lehető legjobban viselkedjen.
Ehhez képest mindössze némi elszántságra volt csak szükség ahhoz, hogy a világ minden bizonnyal legnagyobb negatív kerékdőléssel rendelkező autóját megépítse egy japán fiatalember. A kiindulás alap egy Suzuki Alto – ez a generáció mifelénk öt ajtóval, Daewoo Tico néven futott – az átalakítás meg egyszerűen elképesztő. A legszebb, hogy legális, hiszen a törvény csak annyit követel meg, hogy a futófelület teteje a karosszéria alatt legyen, és ezt a kitételt teljesíti az átalakítás után az autó. Hátrány: extra méretű gumifogyasztás és meglehetősen pocsék kanyarvételi tulajdonságok, kilométeres fékút a tapadó felület hiánya miatt.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!