A Manhart tuningcég is csatlakozik azon vállalkozások sorához, akik belevágnak a Lancia Delta Integrale átépítésébe. A németek épp csak annyit változtatnak a megjelenésen, amit a módosított technika megkövetel, azaz a széria karosszériaelemekhez nem nyúlnak – épp csak mattzöldre fényezték át azt, és a gyáriak mellett „Manhart” és „Integrale 400” jelvényeket is felragasztottak. A legszembetűnőbb újítás a 17 colos OZ Racing felnik használata, ezekre a nagyobb átmérőjű fékek miatt van szükség. Az utastérben a bőr/Alcantara kárpit (az ülések mellett a műszerfalat is ez borítja) jelenti a változást, egyébként még a gyári, Sony rádiómagnót is meghagyták.
A Manhart Lancia Delta Integrale 16V megépítéséhez egy 1990-ben gyártott, mindössze 57 500 km-t futott példányt vettek alapul. Teljesen újraépítették a 2,0 literes turbómotort, a kovácsolt dugattyúk, az új hajtókarok, az élesebb vezérműtengelyek, a nagyobb méretű turbófeltöltő, a nagyobb szállítási kapacitású benzinpumpa és az N Csoportos raliautóról származó légszűrő beépítésével sikerült az eredetileg 200 lóerős teljesítményt 375 lóerőre növelni. A már említett nagyobb teljesítményű fék mellett a KW rugóstagok beépítésével is segít a vezetőnek a tuningcég. Az itt látható Lancia Delta Integrale 16V Manhart 400 Limited 01/01 ára egyébként 129 900 euró, ami abszolút értelemben ugyan drága, de a hasonszőrű Delta Integrale átépítések/restomodok mellett még jó ár/érték aránynak számít.