Ami az eredeti Mini volt az angol városokban, az volt az eredeti Land Rover Defender a gazdálkodóknak – a katonákat nem említjük, mert ők nem válogathattak, kapták, amit adtak nekik. S miként az új Mini is sokkal inkább divatcikk, mintsem népautó, ugyanúgy az új Defender sem kőkemény terepjáró-haszongép-sorkatona. Az eredeti Defit 68 éven át gyártották, a név 2016-ban tűnt el a katalógusokból, majd 2020-ban tért vissza. Kisebb, de jól fizető vevőkört célzott meg, olyanokat, akik keresik a különlegeset. Ez a kuncsaftkör a Startech tuningcég vadászterülete is, ezek a vevők a teljes extralistát lekérik a kocsihoz a rendeléskor, majd megkérdezik a kereskedőt, hogy „mi van még?”. A Startech pedig választ ad erre a kérdésre, mégpedig olyat, amely csak 68 ember füléhez juthat el, mert mindössze ennyi készül a Startech Sixty8-ből.
Mindennek az alapja, hogy min gördül az a négykerekű? Ez most a cég Monostar E jelű, 10,5×23 col méretű könnyűfém kereke, a rá passzoló 305/35-ös gumival. Persze egy nagy kerék sem mutat jól egy ásítva tátongó kerékjáratban, ezért beillesztettek egy új panelt a futóművezérlésbe, így 35 mm-rel közelebb került az aszfalthoz a kocsi hasa, megőrizve minden gyári állítási lehetőséget. Sokat bíbelődtek a Startech-tervezők a mutatós karosszériakittel, az új elemeket a gyárival megegyező ABS-műanyagból formálták. Előre egy háromrészes kötényt, a sárvédőkre új, Startech-feliratú kopoltyúkat, a kocsitest hátsójára pedig spoilert illesztettek. A hátfalajtóra rögzített pótkerékre takaróelemet készítettek, az identitást hirdető dekorációként szolgáló brit zászló pedig színes és fekete-fehér is lehet.
Az utastérben vörös, kék és fekete is lehet a díszpanelek színe, ezek a betétek gyárilag alumíniumszínben készülnek. A pedálokat és a lábtartót viszont a tuningcég cseréli gumiról alumíniumra, mert az sportosabb hatású. Az utastér kárpitozására háromféle variációt dolgoztak ki, finom bőrszövetek és alcantara használatával.