A most már bőven 80 év fölött járó, de még mindig az általa alapított autóipari vállalkozást irányító Erich Bitter tartja magát ahhoz, hogy Opel típusok alapján készít különleges csemegéket. A hetvenes-nyolcvanas években ezek egyedi karosszériákat jelentettek, manapság pedig a belső értékekre koncentrálnak.
Az Insignia első szériája alapján kínált limuzinnál és kombinál teljesen új arcot adtak a középkategóriás autónak, de azóta már felhagytak ezzel is, a 2014-ben elkészített Bitter Adam-nál például épp csak a hűtőrács-betétet és a hátsó lökhárítót cserélték ki, utóbbinál középen helyezték el a márkajelzéshez hasonló körvonalú, B alakú kipufogót. Ennél a belső tér lett extrém, még csak nem is a lila kormány vagy épp a virágmintás belső kárpit – ugyanebből az anyagból rögtön női táskát is készítettek – említhető különlegességnek, hanem az, hogy valódi arannyal vonták be a váltó körüli konzolt.
Ilyesmire nem számíthatunk a legújabb alkotásnál, a Bitter Mokkánál – persze ha valaki hajlandó megfizetni, akkor itt is megcsinálják az aranyozást –, amelynél az első-hátsó lökhárító átalakításával és a gyárinál nagyobb, ezüstre fényezett betétekkel alakítják át a külső megjelenést – ezért szereléssel együtt 5449 eurót kérnek. Az utastérben nappa bőrt vagy különféle bőr-szövet kombinációt alkalmaznak az üléseken, az ajtókárpitokon és persze a tetőkárpitot is nemes anyaggal vonják be – ezért 7735 eurót kérnek.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!