Papíron a nevének megfelelően 765 lóerős teljesítménnyel jön a McLaren 765LT, a valóság azonban kicsit más. Mielőtt a texasi Hennessey Performance nekifogott volna a motortuningnak, megmérte a gyári blokk tudását, és a hátsó keréken 766 lóerőt regisztráltak, ami azt jelenti, hogy a főtengely végén 877 lóerő a teljesítmény.
24 950 dollárért vállalja a Hennessey a HPE1000 átalakítást ebben az esetben, a csomag tartalma újraprogramozott vezérlőelektronikát, kis áramlási ellenállású légszűrőket, módosított kipufogórendszert tartalmaz. Az átalakítást követően a 4,0 literes V8-as biturbó teljesítménye 1014 lóerőre emelkedik, ami a 0-96 km/óra gyorsulás időtartamát 2,7 másodpercről 2,1 másodpercre vágja, a csúcssebesség nem ismert, de meghaladja a gyári 330 km/órát.