Nem kell aggódni, nem egy 1948-as Cadillacet áldoztak fel a Ringbrothers által készített Madam V nevű alkotás kedvéért – arról csak a mintát vették le a karosszériához. Valójában egy 2017-es ATS-V-t vágtak szét és nyújtottak meg azért, hogy az eredetivel majdnem tökéletesen megegyező karosszériát ráhelyezzék. Mindössze annyit kellett változtatni a karosszérián, hogy elöl az új technika igényeinek megfelelően sokkal több szellőzőnyílásra van szüksége – ezeket az ATS-V-n alkalmazott ráccsal fedték be.
A radikális átalakítás lényege az volt, hogy a tengelytáv 35,5 centis megnyújtását kivéve változatlan a mai autó technikája, így annak biztonsága, kényelmi és technológiai szolgáltatásai megmaradnak, miközben kívülről veteránautónak tűnik. Például nemcsak az OnStar rendszerre számíthat a sofőr, de az elektronikus lengéscsillapításnak köszönhetően gombnyomásra választhatja meg, kényelmes vagy sportos futómű-beállítást akar, de a Track, azaz versenypálya üzemmód is választható szükség esetén.
A 3,6 literes biturbó V6-ost is meghagyták szériaállapotában, ami azért így is 464 LE/601 Nm teljesítményt jelent, maradt a 8 fokozatú automatikus váltó. Olyan apró részletekre is kiterjedt a Ringbrothers figyelme, hogy az ATS-V xenon kanyarfényszórójának világítóegységét építették be az 1948-as Cadillac kerek fényszórójába, így a világítás is egy mai autó tudását hozza.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!