Hamarosan a kereskedésekben van a Mercedes-AMG A35-ös, a Mercedes-Benz kínálatában azonban már elérte a csúcsot a negyedik generációs A-osztály, hiszen megvásárolható a 224 lóerős turbómotorral szerelt A 250. Most két nagy múltú tuningcég, a Lorinser és a Brabus is bemutatta utóbbinak az átépített változatát.
A Lorinser egy 25 példányos Green Series néven mutatta be az A-osztály átépítését. Ennél mély első koptatót, szögletes kipfogó-végződéseket tartalmazó diffúzorbetétet és 19 colos felniket alkalmaznak, és némi matrica-dekort is kapnak az oldalajtók. A motor teljesítményét chiptuninggal 258 lóerőre növelik, a maximális nyomaték 420 Nm-re emelkedik az átalakítást követően.
A Brabus a PowerXtra B 25 S elnevezésű chiptuningot kínálja, ami 46 lóerővel és 80 Nm-rel növeli a 2,0 literes turbómotor tudását, a 267 LE/430 Nm 5,9 másodperces 0-100 km/óra sprintet és elektronikusan korlátozott 250 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé. A karosszéria átalakításában nagyméretű tetőspoiler játszik szerepet, legalábbis alapesetben, hiszen a pillangószelepes, tehát gombnyomásra hangosabbá kapcsolható kipufogórendszer alapesetben rejtve, a lökhárító alatt végződik, csak felár ellenében vezetik ki a négy, jól látható csövet.
A felnik akár 20 colosak is lehetnek, az utastérben bármilyen kárpitot képes megvalósítani a Brabus saját kárpitosműhelye, ezenkívül megvilágított küszöbburkolatot, fém pedálokat és velúr padlószőnyeget kínál az A-osztályhoz a Brabus. A dízelmotorok teljesítménynövelésén még dolgoznak.