Alapvetően jól átgondolt terv szerint haladt a 2002-es Audi S3-as sorsa jelenlegi gazdájánál. Egy igazán parádés gyorsulási ászt kívánt építeni az autóból, így darabokra szedték a gyárilag 225 lóerős, 1,8 literes turbómotort. Nagyobb turbót és intercoolert, valamint új szívóoldalt kapott, de a blokkot is megbontották, hogy erősített hajtókarokat és új dugattyúkat szereljenek be. Természetesen az üzemanyag-befecskendezést is nagyobb injektorokkal készítették fel a komolyabb feladatra, mert a cél a 400 lóerős teljesítményszint megugrása volt. Szépen haladt a meló, jó lett a motortuning, összeállt a gép, de sajnos váratlanul lezuhant az emelőről az autó! Elég nagyot esett, annyira, hogy a szerencsétlen autónak eltekeredett a kasztnija és bizony javíthatatlanná vált.
Ekkor jött képbe a pécsi O.CT Tuning, akik már elhíresültek az átépítéseikről. És ugyan főképp a nagyteljesítményű új, vagy újszerű autóikról ismerhetjük őket, de többször vállalták már régebbi, vagy kommersz autók extrém átépítését is. Ez utóbbiak okán került a kocsi Páva Gáborékhoz. Elsőre fogták a fejüket, mert szegény autó nagyon elszomorító állapotban volt. Végül látva a tulajdonos ragaszkodását, vállalták a kocsi feltámasztását. Első lépésként az elcsavarodott karosszéria miatt szükség volt egy új bódéra. Ilyet természetesen nem találni minden bontóban, hiszen az S3-as karosszériája jelentősen megerősített a széria A3-aséhoz képest, és ugye a sárvédői is öblösebbek. Rendesen ette az időt a projekt, mert mindent fel kellett kutatni, hogy alapos munkát végezhessenek. Végül találtak üres kasztnit, megvették, és először kijavították rajta a korróziós károkat. Utána lehetett átpakolni bele a sérült autó alkatrészeit. Csak ez két hétbe telt, hiszen nagyon aprólékos munka, a kábelezéstől a kárpitok átköltöztetéséig. Közben minden, életkorból és használatból eredő hibát orvosoltak, valamennyi törött patentet kicserélték. Újrahuzatták a tetőkárpitot, és új hifit is telepítettek bele, ami persze további kábelezéssel járt.
Volt munka a motortuning miatt is, ugyanis a nagy hűtő nem fért el a gyári lökhárító alatt, így ezt is át kellett alakítani a felrakás előtt. Még összeszerelés előtt fényezőhöz került az autó, ahol a makulátlanul felvitt dukkóra PWF-fóliát telepítettek, ennek is a „Bond Gold” fantázianevű verzióját. Páva Gábor szerint, ha nincs a borulás, másfél napi munkájuk lenne a kocsiban, így viszont fél évbe telt az újjáépítés.