Küszöbön áll a plug-in hibrid hajtású BMW M5-ös debütálása, a BMW is egy ilyen kombit csomagolt Karácsonyra a rajongóknak, azonban a tuningcégek amíg lehet, még a benzines V8-as biturbóval szerelt kifutó modellt is babusgatják. A német Manhart műhely például az eddigi legerősebb limuzinját mutatta be az MH5 900-as nevű átépítésével, amelynél 928 LE/1240 Nm teljesítményre húzták fel a 4,4 literes V8-as biturbó teljesítményét. A turbófeltöltőket, az intercoolert, a szívósort cserélték ki és megerősítették a blokkot is – a Manhart állítása szerint akár 1200 lóerőt is elviselne az átépítés –, teljesen új a kipufogórendszer (EU-n kívüli piacoknál kiszedik a részecskeszűrőt).
A Manhart többféle KW Suspension állítható felfüggesztést is kínál az ügyfélnek, amelyekhez 21 colos felniket ad (elöl 9×21 colos felni, 265/25-ös abronccsal, hátul 10,5×21 colos felni 295/25-ös abronccsal). A nagy kerékre a karbon-kerámia fékrendszer miatt van szükség. A Manhart MH5 900 külsején és belsején is rengeteg karbon alkatrészt látunk, az utastérben csillagos égbolt tetőkárpittal egészítik ki az új bőrkárpitot. Mindössze 5 példányt építenek a 928 lóerős BMW M5-ösből, a vételár minden esetben az ügyfél kívánságaitól is függ, egyedileg kerül megállapításra.