Widestar karosszériakészlettel alakítja át a Brabus tuningcég a Porsche 911 Turbo S megjelenését, ami a tuningcég állítása szerint aerodinamikailag is segít – optikailag kihívásokkal küzd az első sárvédő, ahol a tanksapka miatt furcsán kanyarodik a karbon szélesítés felső pereme. Az első kerekek mögötti szellőzőnyílások a fékek hűtését javítják, hátul új a kacsafarok hátsó légterelő. A Brabus 900 Rocket R elnevezésű autó elöl 21, hátul 22 colos kovácsolt alufelniken gördül, amelyekre karbon dísztárcsákat tesznek. Az utastérben fekete bőrkárpittal vontak be mindent, a tetőkárpit fekete Alcantara, egyébként sötétkróm díszeket használnak.
A 3,8 literes 6 hengeres boxermotoron lecserélik a 2 turbófeltöltőt, átprogramozzák a motorelektronikát, így a teljesítmény 900 lóerőre, a maximális nyomaték 1000 Nm-re (5100/perc) emelkedik, ami a 8 fokozatú duplakuplungos váltó jóvoltából 2,5 másodperces 0-100 km/óra sprintre jó, 0-200 km/óra 7,2 másodperc alatt megvan, a végsebesség elektronikusan korlátozott 340 km/óra – utóbbira a Continental SportContact 7-es abroncsok miatt van szükség, azoknak ennyi a sebességindexe. A Brabus 900 Rocket R 900 lóerejének élvezetéhez a sportkipufogórendszer pillangószelepeit ki kell nyitni, hogy szabadon áramoljanak a gázok…