Nem egyszerűen csak látványosabb légterelőket adott a TechArt tuningcég a Porsche 911-esnek, szélcsatornában csiszolták a GTstreet R elnevezésű modell légterelőit, amelyek a gyári állapothoz képest csökkentik az első tengelyre ható felhajtóerőt (45% 140 km/órás tempónál), és növelik a hátsó tengelyre ható leszorító-erőt, és több levegőt engednek az intercoolerekre. Nem mellékesen a lakkozott karbon elemek messziről egyértelművé teszik, hogy itt nem egy széria 911-es közeledik, a hátsó lökhárító különösen vad kialakítású lett. Az utastérben retró-kárpitok és rengeteg karbon határozzák meg a hangulatot, az első kagylók támláján látható 87-es szám arra utal, hogy a TechArt ennyi példányt épít.
A 3,8 literes hathengeres boxermotoron lecserélik a turbófeltöltőket és átprogramozzák a vezérlőelektronikát, ami 800 LE/950 Nm teljesítményt eredményez, aki netán megijedne ekkora erőtől, annak csak újraprogramozással 710 LE/900 Nm-re emelik a teljesítményt. Kétféle felfüggesztést kínálnak, a szereléssel állíthatónál elérhető a 25 mm-es ültetés, a sportrugókkal alapból jár; előre 265/35 ZR20-as, hátra 325/30 ZR21-es Michelin Pilot Sport Cup 2 vagy Pilot Sport 4S abroncsok kerülnek. A TechArt legalább 73 000 eurót kér a GTstreet R átalakításért, a kiindulási alapot jelentő Porsche 911 Turbo vagy Turbo S beszerzése az ügyfél dolga.