Az Egyesült Államokban még az előző generációs Nissan pickupot kínálják azt ügyfeleknek, és még van pár éve ennek a típusnak a piacon. A gyár mérnökei is szeretik a pickupot, ezt választották az idei SEMA kiállítás egyik autójának, mégpedig Desert Racer nevű átépítéssel.
Kidobták a 4,0 literes V6-ost, amelynek a helyére a Titan pickupból származó 5,6 literes V8-as került – miután verseny-alkatrészekkel és egy Garrett GTX3584RS turbóval 600+ lóerőre és 950 Nm-re növelték a teljesítményét –, amihez hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó csatlakozik, és csak a hátsó kerekek hajtottak. A BTF Fabrication műhelye készítette az extranagy rugóutakkal rendelkező első (csavarrugó) és hátsó (laprugó) felfüggesztést, a szükséges segédvázakat az MA Motorsportnál készítették.
Természetesen a karosszéria se maradt szériaállapotában, a piacon elérhető sárvédő-szélesítéseket szerelték fel a 37 colos kerekek miatt, új lökhárítókat készítettek, a platót pedig feláldozták a könnyen hozzáférhető pótkerék miatt. Az utastérből kipakolták a kényelmi és biztonsági extrákat, amelyek helyére könnyen takarítható burkolatok és egy bukókeret került, Sparco kagylóülésekkel kiegészítve.