Amíg mifelénk 2,0 literes biturbó dízellel forgalmazzák a Ford Ranger Raptor nevű, a nagy sebességű terepjárásra optimalizált pickupot, addig Észak-Amerikában a Focus ST-ben/Mustangban használt 2,3 literes EcoBoost turbómotor repíti ezt a modellt.
Utóbbit vette kezelésbe a Hennessey műhely, a Velociraptor Ranger nevű modellnél viszonylag szerény mértékben nyúltak bele a motorba, épp csak a motorvezérlést írták át, a kipufogórendszert is csak a katalizátor mögött cserélték nagyobb átmérőjűre. Az eredmény egy 360 lóerős (+90) teljesítmény és 597 Nm-es (+176 Nm) nyomaték, ami tényleg szárnyakat ad a kisteherautónak, hiszen a 0-96 km/óra gyorsulás harmadával gyorsabb, a széria 7,4 másodpercével szemben mindössze 4,9 másodpercig tart. A negyedmérföldes időt is megadták, a sima Ranger Raptor 15,21 másodperc alatt és 146 km/órás csúcssebességgel futja meg a távot, míg a Velociraptor Rangernek ehhez 13,9 másodpercre van szüksége 163 km/órás csúcssebesség mellett.
A motor teljesítménynövelésén kívül a hasmagasságot 102 mm-rel növelik, és a 18 colos felnikre 285/70-es BF Goodrich abroncsokat szerelnek. A Hennessey mindössze 5600 darab Velociraptor Rangert épít, minden egyes példányt a műhely teljesítménymérő padján hangolnak be, és a gyári helyett 3 év/36 000 mérföld (kb. 58 ezer km) garanciát vállalnak.