A német Novitec tuningcég a különösen széles átépítéseihez használja az N-Largo elnevezést, nincs ez másként a legújabb Ferrari 812 Superfast átépítésnél sem. Vittorio Strosek tervezte az új karosszériaelemeket, a karbonból sütött szélesítéseket a gyári sárvédőkhöz rögzítik, elöl 7, hátul 14 cm-rel lett szélesebb a karosszéria.
A megszokott toldatok mellett függőleges légterelő lapok is vannak, amelyek a kerékjáratok környékén javítják a légáramlást. Látszó karbonból készítik a szellőzőnyílással ellátott motorháztetőt. Új rugók beépítésével 35 mm-rel csökkentik a hasmagasságot, a fekvőrendőrökre gondolva gombnyomásra 4 centit lehet emelni az első tengelyen; gombnyomásra vagy 80 km/órás tempónál áll vissza alaphelyzetbe a felfüggesztés. A szélesítés áldásos hatásaként nagyobbak lettek a kerékjáratok, amelyeket kifejezetten ehhez az autóhoz készített kerekekkel töltenek meg. Az NF 10 NL fantázianevű kovácsolt alufelnikből elöl 21, hátul 22 col átmérőjű darabokat alkalmaznak, a gumik Pirelli P Zero-k, elöl 275/30, hátul 335/25-ös méretben.
A látványosabb megjelenéshez nagyobb teljesítmény is társul, a 6,5 literes V12-es szívómotor teljesítményét a közúton és autópályán szerzett tapasztalatok alapján a motorvezérlés újraprogramozásával 840 lóerőre (8750/perc) növelték, a maximális nyomaték 751 Nm(7300/perc). A 0-100 km/óra gyorsulást 2,8 másodperc alatt tudja le a Novitec N-Largo Ferrari 812 Superfast, az elérhető csúcssebesség 345 km/óra. A kipufogórendszernél feláras a még nagyobb hangélményt garantáló pillangószelepes rendszer, a belső térnél pedig a megrendelő bármilyen kívánságát teljesíti a német tuningcég – nem kel megijedni a fotókon szereplő példány lila-fekete színeitől.