A Yenko név kezdettől fogva összekapcsolódik a Chevrolet Camaro típussal, így érthető, hogy most, amikor 54 év után hamarosan búcsúzik a benzinmotoros változat, méltó néven búcsúzik attól a márka. Aktuálisan a Specialty Vehicle Engineering műhely készíti ezeket az autókat, akik a 2023-as modellek alapján összesen 200 Yenko Camaro-t építenek. A Stage I-es 1150 lóerős automata váltós kupét jelent, a Stage II 1200 lóerős kézi váltós kupé – 50-50 példányt készítenek a gyári kompresszoros blokk tuningolásával (új főtengely, hajtókarok, dugattyúk, nagyobb átmérőjű szívósor, stb.) létrejövő 6,8 literes V8-assal szerelt autókból.
Az igazi csemege a Stage III-as átalakítás, amelynél a GM által gyártott 6,6 literes vasblokkos V8-as átalakításával megszülető 7,0 literes kompresszoros V8-ast használ. Ennek 1500 lóerő a teljesítménye 104-es oktánszámú versenybenzinnel, de üzemeltethető akár az USA-ban a kutakon elérhető 93-as és 91-es oktánszámú benzinnel is – olyankor azonban gyengébb. Ehhez a teljesítményhez egyébként 1735 Nm (!) nyomaték tartozik, amelyet csak a megerősített kézi kapcsolású váltó visel el, a tengelykapcsolót 3 tárcsás megerősített darabra cserélik. A Specialty Vehicle Engineering 3 év/60 000 km garanciát vállal a 2023-as Yenko Camaro átépítésekre.