A Chevrolet már a far-középmotoros C8-as Corvette piaci bevezetésére koncentrál, épp most jelentették be, hogy 400 munkást vettek fel a típust gyártó üzembe, de a Hennessey Performance még az aktuális, orr-középmotoros változat alapján készít igazán emlékezetes búcsúszériát. A kiindulási alap a gyárilag 755 lóerős és 970 Nm teljesítményű 6,2 literes kompresszoros V8-as, amelynek teljesítményét 850, 1000 vagy 1200 lóerőre növelik.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a legmagasabb HPE1200 teljesítményszinthez az USA-ban versenybenzint kell használni, a kutakon elérhető 93 oktános üzemanyaggal csak 1100 lóerő áll a vezető rendelkezésére. A texasi tuningcég megváltoztatja a kompresszor áttételét, új vezérműtengelyt és módosított hengerfejet használnak, alacsony ellenállású kipufogórendszer is kerül a fedélzetre, és az automatikus váltót is megerősítik a nagyobb teljesítmény miatt. A felfüggesztést és a fékrendszert nem módosítják, mert a Hennessey szerint a ZR1-es ezen a téren tökéletes.