A Specialty Vehicle Engineering nevű tuningcég hozta vissza pár éve a Yenko nevet a különösen nagy teljesítményű Camarói számára, a 2021-es Yenko/SC Stage II-es 1050 lóerővel és 1220 Nm-es nyomatékkal jön, ami 50 lóerővel és 34 Nm-rel múlja felül a tavalyi autót. A legszebb az egészben, hogy mivel gyárilag jóváhagyott átépítésről van szó, az autó megtartja a Chevrolet garanciáját.
A hatalmas teljesítmény eléréséhez először is 6,8 literes LT1-es blokkot építenek be, azon belül kovácsolt főtengelyt, kovácsolt alumínium dugattyúkat, LT4-es hengerfejeket használnak, a kompresszor mellett nagy átmérőjű szívósort és hosszú egyenes leömlőkkel rendelkező kipufogórendszert építenek be. Megkettőzik a vízhűtőt, motorolaj-hűtőt, váltó- és differenciálmű-olaj hűtőt építenek be.
A felfüggesztésben a szilenteket, rugókat és stabilizátorokat cserélik le, megtartják a gyári MagnaRide elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat. Karbon motorháztetőt építenek be, amelynek középső részét nem fényezik le. Az átalakítás ára 69 995 dollár, ezen felül még a kiindulási alapot jelentő Camaro kupét is meg kell vásárolni, tehát extrák nélkül legalább 115 490 dollárt kell fizetni az 1050 lóerős Yenko Camaróért.