Annak ellenére, hogy a Mazda6 sportos formája szinte kínálja magát, egészen mostanáig kellett várni egy igazán vérpezsdítő változatra. Most viszont itt a márka eddigi legizmosabb limuzinja, a 260 lóerős MPS.
Category
Teszt
Teszt
Suzuki SX4 1.6 GS 4×4: A megasztár
Akkora, mint az Ignis, kedves, mint a Swift, no és 4x4-es, mint egy Vitara: az SX4 a Suzuki kvintesszenciája. Kicsi, szerény és megfizethető, ezáltal kívánatos tárgy a nagyközönség számára. Olyannyira, hogy megjelenése óta a gyár komoly gondokkal küzd az igények kielégítése terén.
Teszt
Normarendezés
Minden tekintetben új normát képvisel – állítja a teljesen átdolgozott XF távolsági fuvarozó járműről a DAF. Ez a kijelentés egyáltalán nem túlzó, mivel a holland márka csúcssorozata valamennyi lényeges paramétert tekintve többet, jobbat kínál a szintén élvonalbeli típuselődnél. Az aktuális kiadást igényes útvonalon próbáltuk ki.
Teszt
Nissan Micra 1.2 Fitt és Micra 160SR: kicsi a bors, de erős is
Mindkét végletet, az 1,2 literes, 65 lóerős alapmodellt és a 160SR csúcsmodellt is tesztre fogtuk az aprócska Nissan Micra palettájáról. Utóbbinál a szám sajnos nem a teljesítményre, hanem a motor lökettérfogatára utal, de azért így is élményszámba megy a sportos Micra.
Teszt
Dodge Caliber: nem dödzs és nem aranyos!
It’s anything but cute – bármilyen, csak nem aranyos – szól a Dodge európai hadjáratát beindító Caliber reklámkampányának szlogenje. Nem hazudnak, a Caliberről sok mindent el lehet mondani, de még a legelvakultabb dádzsrajongók (és nem dödzs) sem állíthatják, hogy aranyos vagy cuki lenne. Még akkor sem, ha ez a cég legfiatalabb és legkisebb modellje. Külön kaliber.
Teszt
Opel Astra OPC: Erős Pista
240 lóerős benzines turbómotor, ültetett futómű, spoilerek, sportülések, dögös hang – ezt kínálja az Astra exkluzív modellvariánsa alig 8,3 millióért. A hivalkodó masina nagyon sok mindent átlagon felül tud, de vannak gyengéi is.
Teszt
Chevrolet Epica
Mintha parádés díszlépésben masíroznának az autógyárak és vevőik: ugyanazon marketingszabályok drótjai rángatják őket. Persze ki is lehet maradni a nagy díszmenetből, hogy a maga módján jusson célba valaki. Ezt választotta a Chevrolet az új Epica csúcsmodelljével – és nem jár rosszul, ha velük menetel az autóvásárló.
7 üléses autók
Ford Galaxy és S-MAX: két dudás egy csárdából
A Ford szakított a korábbi gyakorlattal, hiszen a Volkswagen-csoporttól függetlenül, teljesen egyedül fejlesztette ki a Galaxy második nemzedékét. Ráadásképpen pedig elkészítették az egyterű amolyan gyárilag tuningolt párját: a hangsúlyozottan atletikus megjelenésű S-MAX akár a Focus ST öthengeres turbómotorjával is választható! Spanyolországban ezt a vérpezsdítő kombinációt is kipróbáltuk.
Teszt
Mazda5 2.0 CD 110 TX: a gyengébb ereje
Dízelmotorral válik igazán komfortos utazóautóvá a nagyszerű Mazda5 egyterű, a tesztelt gyengébb változat mellett pedig számos érv szól. De hogy hétszemélyes lenne…
Teszt
Opel Vectra 2.8 V6 Turbo Cosmo: magányos vezér
Habár a tavalyi ráncfelvarrással párhuzamosan bevezetett csúcsmotor csak a Vectra háza táján számít újnak, a feltöltött V6-os váratlanul kellemes társnak bizonyult – és nem is csak a hozzá társuló nagyvonalú felszereltség okán.