A 235/45 R18-as méretű nyári abroncsokat vizsgálta a GTÜ/ACE/ARBÖ nyárigumi-tesztje, ahol egységesen jó eredményeket mértek, még a Maxxis Premitra 5 nevű kínai abroncs is „Ajánlható” eredménnyel végzett, miközben feleannyiba kerül, mint például a Michelin Primacy 3-as abroncsból egy garnitúra.
A nedves aszfalton mért fékútnál nemcsak a Maxxis gyengélkedett a kicsivel több mint 44 méteres értékével, de ennyit tud a Semperit, Vredestein és Pirelli abroncsa is. A legjobb abroncsok, a Hankook és a Falken kevesebb, mint 41 méteres nedves fékutat értek el. A vízre felúszásnál a Kumho Ecsta PS71 a legjobb. A Michelin és a Maxxis abroncsa is 57 pontos eredménnyel zárja a nedves értékelést.
Száraz aszfalton a Pirelli P Zero-é a legrövidebb fékút 33,6 méterrel, a legrosszabb a Vredestein Ultrac Satin 37,4 méterrel. A Maxxis 34,3 méterével a jobbak közé tartozik. A kínai abronccsal kapcsolatban a tesztelők azonban megjegyezték, hogy az abroncsszerkezeten még lehetne fejleszteni, nem túl pontos az irányváltás, határhelyzetben nem egyértelmű és előre látható a reakciója. Igaz, e téren a Semperit még rosszabb teljesítményt nyújt. A Falken Azenis a legjobb szlalomban, és egyéb kedvező tulajdonságaival elért 137 pontos eredményével megnyeri a tesztet, a Continental abroncsa 136 ponttal második, a Hankook és a Nokian 135 ponttal harmadik, a Kumho a negyedik 134 ponttal.