Nem kerülhette el a Superb sem a sorsát, a modellfrissítéskor ennek is átrajzolták az orrát, és LED-es hátsó lámpákat kapott. Az utasok rendelkezésére álló tér továbbra is pazarlóan hatalmas, a csomagtartó megtöltése (633-1865 liter, 622 kg terhelhetőség) sem kis feladat – jó pont, hogy utóbbiban már a koszt és gyűrődést észrevétlenül elviselő szürke filcet használták. Az utasteret uraló vajbőr belsőn bizony már nyomot hagytak a sötét ruhák.
Azonban érdemes azt is észben tartani, hogy a rugózás kifejezetten feszes, Magyarországon hamar visszazökkenünk a valóságba, ha épp nem egy frissen aszfaltozott úton haladunk. Ennek egyik oka, hogy 2,8 barra kell fújni az abroncsokat. Utóbbit azért jegyeztem meg, mert a keréknyomásjelző figyelmeztetését követően az újonnan átszerelt abroncsokat fel kellett fújnom erre az értékre, a gumis nem mert 2,3 bar fölé menni.
A 170 lóerős dízel még autópályán is fölényes teljesítményt nyújt, és a 6,0 literes tesztfogyasztásra se lehet panasz, főleg, hogy az észrevétlenül dolgozó DSG-váltó kapcsolja a fokozatokat, a kormánytekerésen és pedálkezelésen túl nincs dolga a vezetőnek.
A koda Superb Combi árlistáját érdemes vásárlás előtt alaposan átböngészni, hiszen ha 30 lóerővel kevesebbel is beérjük, Elegance felszereltség esetén 10,78 millió helyett rögtön csak 10,15 milliót kell fizessünk, és ne sajnáljuk a 35 000 forintot a pótkerékre. Ha nem számít a pénz, akár szabadidő-autós körítést is kérhetünk, az Outdoor csomag 943 610 Ft-ba kerül.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!