Noha az összesen vizsgált 26 gyermekülésből egy sem ért el „nagyon jó” minősítést, az ADAC és az ÖAMTC szakemberei mégis elégedettek, mert 18 ülés végzett „jó” eredménnyel, három kapott „kielégítő” minősítést, ami még mindig a törvényi minimum feletti teljesítményt jelent.
Öt üléssel voltak problémák, a Chicco Kiros i-Size + Kiros i-Size Base esetén a frontális töréstesztnél az alapból kiszakadt a gyermekhordozó és fékezés nélkül repült előre, egy balesetben súlyos sérülés lett volna ennek eredménye, így leminősítették az ülést. Négy esetben magas károsanyag-tartalmat találtak, a Besafe iZi Go Modular X1 i-Size (iZi Modular i-Size Base alappal és anélkül) és a Swandoo Marie 2 esetén a naftalin értékek voltak magasak, a Osann Oreo 360-nál DPHP lágyítót találtak; ezek is leminősítéshez vezettek. A teszteredmények tükrében egyébként három gyártó visszahívást jelentett be a már eladott ülésekre, a Chicco az Isofix-alapot egy módosított konstrukcióra cseréli, az Osann kicseréli az érintett válltámaszt, míg a Swandoo a teljes kárpitot.
Az ADAC és az ÖAMTC szakemberei az idén az ülésmagasítót is teszteltek, ezek használatát 22 kg-nál nehezebb és 1,25 méternél magasabb gyermekeknél teszi lehetővé a jogszabály. Az a probléma ennél a rögzítési megoldásnál, hogy amíg frontális ütközésnél csökkenti a sérülésveszélyt, addig oldalirányú ütközésnél semmi védelmet nem biztosít; szükségmegoldásnak jó, de nem érdemes tartósan ezzel számolni. Az ülésmagasítókon belül is érdemes az övvezetéssel rendelkező, kemény műanyagból készített darabokat használni, a polisztirolból készített darabok nem elég stabilak, az ütközésnél fellépő erőhatások során deformálódhatnak.