Az összkerékhajtás a 220 lovas (350 Nm), 2,0 literes turbómotorral is társítható. Az autó ára Linear felszereltséggel 12 350 000 Ft, míg az Aero-pakkos kivitelért 14 milliót kérnek. A 300 lovashoz képest elvesztünk 80 lóerőt, így 1,5 másodperccel több idő kell a százas sprinthez. Tesztautónk váltója a már megismert hatgangos automata volt, de váltófülek nélkül. Itt kicsit feltűnőbb a váltó spórolós viselkedése, többször hiányzik az erő az ember talpa alól, mert a gázra lépve a váltási késedelem és a turbónyomás felépülésének ideje összeadódik, amit a nagyobb motor nyomatékból áthidal.
Pedig rövidebb az áttételezés, hatodikban 90 km/óránál 1600-at, 130-nál pedig 2400-at mutat a fordulatszámmérő. Ettől eltekintve jól gyorsul, sportos a motorhang, s élvezetesen lehet autózni a 9-5-ös ezen változatával is, amelyben szerepet kap a könnyebb orr. A kormányzás érzékenyebb, jobb a reakcióképesség. Az ezüstszínű tesztpéldányból hiányzott az elektronikusan vezérelt futómű, ezt rázós utakon vehettük észre, a nagyobb fivér jobban csillapította az úthibák ütéseit. Az utastér itt is sportüléses, de a kormány eltérő, kisebb a karima fogásvastagsága. Az összeszerelési minőség, a felhasznált anyagok milyensége beillik a prémiumautókról alkotott képbe. A 2,0 literes turbónál is elérhető a gyári chiptuning, amellyel 220 helyett 260 lóerőt ad le a motor – csábító ajánlat reális piaci áron.