Az UV-gravírozás diszkrét, eltávolíthatatlan azonosító jelek révén értéktelenné teszi a gépjárművet. No, persze, nem a legális piacon, az autótolvajok számára.
Category
Tanácsadó
Tanácsadó
Virtuális forradalom a Volkswagennél
A 3D technológia lefekteti az alapokat a járművek fejlesztésében: forgatni a kormányt, állítani a belső tükröt, látni, ahogy a jármű fényei és árnyai az útra esnek, sőt, nézni a karosszéria visszatükröződését az oldalsó tükrökben – mostantól a Volkswagen mérnökei és formatervezői ezt mind megtehetik virtuális, háromdimenziós modellekkel anélkül, hogy akár egy darab fémhez érnének.
Tanácsadó
A Ford fejlesztési
Kereken tíz éve épült meg a Ford európai kutatóbázisa, az aacheni Ford Research Center. A több mint 290 embert foglalkoztató központnak nincs más dolga, mint kitalálni, milyen autókra vágynak a kontinens lakói. Úgy látszik, a szakemberek lelkiismeretesen dolgoznak, mert látogatásunk alkalmával csupa érdekes és piacérett újdonságot próbálhattunk ki.
Tanácsadó
Lopj el, ha tudsz!
A VÉMÁR autólopás-védelmi szisztéma nem tökéletes, ám kifejlesztője és egyben forgalmazója szerint jelenleg nincs jobb megoldás, mivel az elektronikus és mechanikus védelmet egyetlen hasonló célt szolgáló termék sem tudja ötvözni.
Tanácsadó
A Volkswagen innovatív technológiái forradalmasítják az aktív biztonsági rendszereket
A jelenleg fejlesztés alatt álló innovatív „autóvezető-asszisztens” rendszerek előbb vagy utóbb bekerülnek az aktív biztonsági rendszerek mellé.
Tanácsadó
Hűvös kapcsolat
Életünk a gumi és az út kapcsolatán múlik, különösen a téli hónapokban, amikor a nyárinak hatszorosa a balesetveszély! Ennek ellenére az autósok, akik amúgy forró érzelmeket táplálnak kocsijuk iránt, elég hidegen viszonyulnak a gumiabroncshoz, rendszerint figyelemre sem méltatják. Az új Barum Polaris 2 a példa rá, hogy megéri egy kicsit odafigyelni…
Tanácsadó
Nemzedékváltás
A rendkívül gyorsan fejlődő dízelmotor az utóbbi időben valósággal lekörözi a szintén állandóan tökéletesített benzinmotort: már nem csupán fogyasztásban jobb, hanem vezethetőségben is. Ez az előretörés jelentős részben a Bosch érdeme, amely idén rukkolt ki a közös nyomócsöves befecskendezés harmadik nemzedékével.