Lopez pedig odavert az egész brigádnak. A legjobb Honda Monteiroval a hatodik lett. Hát, szépen elvertek itt minket, ne szépítsük! Minket hondásokat. Az amúgy hibátlan autó pont a futamra dobta ezt a szivattyú problémát, bosszantó.
A rajt egészen jól sikerült, bár, Norbit kibillenthette az előle startoló Münnich, aki simán bemozdult, majd odafagyott, ahogy kell, még őt is ki kellet kerülni. Ahogy rendeződtek a viszonyok hamar kiderült, Borkovic egy gyorsabb Chevyvel inkább szétüti Monteirot mintsem sportszerűen megelőzné. Ott repült egy lökhárító a Civicről, de Bennaniról is lepattintották a jeles darabot. Monteirot egy pillanatra meg lehetett volna fogni, de utána nagyon elszakadt. Bennani pedig élete futamán érezhette magát, cincálta a szervó gondokkal küzdő Norbit, vagy inkább csak menekült Valente elől, aki egy erősebb Chevyvel támadta. Az előzést egy rázókő készítette elő, ami annyira megdobta Michelisz Civicjét, majd ketté tört, suhantak is ketten abban a minutumban. Aztán meg alig ért már be az elgyengülő autóval. Lényeg, hogy van két pontocskánk, egyben az autó.
Az már rosszabb hír, hogy a Honda annyira csak harmadik erő, hogy hatalmas javulás kellene a következő időszakban a versenyképesség javításához. Hiába kezdünk rá a nem tesztelés sakál-vokáljára, az RML Chevyt itt indították be, más kérdés, az az autó eddig a legjobb volt. Ha valóban csak egy nagyobb lyukat fúrtak a levegő útjába és ennyi, akkor nem várhatunk csodát. Persze, hogy jó. Egy jóból, még jobb lett.
Mi pedig hoztunk is meg nem is. Van is pontunk, meg nem is volt értelme ennek az ala-gyala hétvégének. Fúú, sok energia kell ezt feldolgozni. Nem fog sokat segíteni, hogy jövő héten Franciaországba utazunk, arra pályára, ahol a legtöbbet mentek Loebék. Ott mi lesz?!
Ki fogja őket megverni és mikor?
Loeb a mennybe mehet első WTCC hétvégéjén. Megnyerte a második futamot! Megérdemli, miként az egész Citroen csapat. Kellett ez Yvan? Lopez nyerte az elsőt, a másodikon pedig kiütötték. Bennani mentette meg a Hondákat. Nem meglepő, hogy balesettel indult a második futam ezen a pályán. Coronel és mellőle Bennani startolt az első sorból. Coronel behúzott a marokkói elé, ám ő nem vette el a gázt, amaz meg nem fért be elé. A holland autója a falon pörgött, darabokra tört. A szétrepülő alkatrészekből, egy ügyes mérnök két tavalyi autót azért csak összerakott volna. Rossz volt nézni. A kicsapódó Chevy pont Muller elé perdült, nem lehetett elkerülni az ütközést. Piros.
Amikor újra indult a játék, a két versenyben maradt Citroen gyakorlatilag kivégezte a mezőnyt. Monteiro egy darabig tartotta a Honda reményteljes negyedik helyét, de egy leszakadó alkatrésze véget vet a hétvégéjének. Bennani hősként hozta be az utolsó lábon álló Civicet az ötödik helyre. Otthon ment, küzdött, a lelkét tette ki. Nem tudom, megismételhető-e ez a teljesítmény részéről. Csomagolunk, megyünk.
Valahogy újjá kellene születni rögtön itt az elején, Bár, tavaly ilyenkor még egy porral oltóval kergettük a füstölő autót. Most azért erősebbek az alapok. Csak az autó nem. Dolgoznak rajta, hiszen ez senkinek nem jó. Nekünk is bosszantó, de, ha mi tudunk nyugodtak maradni, legyetek Ti is türelmesek, folytatjuk a munkát.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!