A Time Attack 1 kategóriában szeretne rekordot futni idén a Pikes Peak hegyi felfutón a Bentley gyári csapat, ennek érdekében egy Continental GT3-as versenyautóból építettek egy különleges konstrukciót, amely olyan műszaki megoldásokkal növeli a teljesítményt, amit egyébként a szabályzatok tiltanak.
A 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 750 lóerőre és 1000 Nm-re növelték, és ezt megújuló forrásból származó üzemanyaggal tudja. Új dugattyúk és hajtókarok kerültek a blokkba, hogy a 2,2 bar-os maximális töltőnyomást kibírják, ez indokolja a vastagabb falú szívósort is, a titánium kipufogórendszert 3D-nyomtatással készítette az Akrapovic, a csövek az első kerekek mögött végződnek. Egy második hűtőrendszert is kapott az autó, a hőcserélő az autó hátuljába került, a friss levegő pedig a hátsó oldalablakok helyén áramlik ide. A Mobil 1 kifejezetten ehhez a versenyautóhoz készítette a motor- és a váltóolajat.
A futóműben csökkentették a kerekek oldaldőlését, mert a Pikes Peaken viszonylag lassú kanyarok vannak, a versenyautóhoz elérhető leglágyabb rugókat használják a leglágyabb stabilizátorokkal. A fékek vízhűtést kaptak. A hatalmas első-hátsó légterelőkkel úgy növelték 30%-kal a leszorító-erő nagyságát, hogy nem változott a balansz; a valaha Bentleyre szerelt legnagyobb hátsó szárnyat lehet megcsodálni az autón. A fejlesztésben a Fastr nevű istálló segítette a gyárat, akik egyébként Continentalok versenyeztetésével foglalkoznak. Rhys Millen lesz a pilóta június 27-én, amikor a 19,99 km hosszú, 156 kanyarral tűzdelt pályán sor kerül a versenyre, a következő két hétben még teszteléssel töltik az időt.