A GT2 Európa-bajnokság hátralévő futamain már éles körülmények között indul a Maserati által az MC20-as alapján kifejlesztett, a GT2-es szabályzatnak megfelelően felépített versenyautó, amelyet most álcázás nélkül is megmutattak. Mivel ennél már nem kell a közúti előírásokkal foglalkozni, rengeteg szárnyat és légterelőt kapott a karosszéria, és a padló is teljesen sima. A hűtés javítása érdekében került még a tetőre is légbeömlő került.
A Maserati GT2 versenyautó hátuljában alapesetben a változatlanul hagyott Nettuno 3,0 literes V6-os biturbó dolgozik 630 lóerővel, azonban a különböző bajnokságok BoP (Balance of Performance) előírásai alapján lehet, hogy vissza kell majd venni a lóerők számából. Új, hogy a 8 fokozatú duplakuplungos helyett 6 fokozatú szekvenciális a váltó, amelyben egy verseny-sperrdifi is dolgozik, egyediek a központi kerékanyás, 18 colos kovácsolt alufelnik, a lengéscsillapítókat szereléssel lehet állítani.