Hivatalosan még be sem mutatkozott az európai Toyota GR Supra, ennek ellenére a kontinensünknek szánt mind a 900 példányt előre értékesítették. Ez azonban még nem elég a Toyotának, akik egy újabb tanulmánnyal fokozzák az érdeklődést a német-japán kooperációban készülő kupé iránt.
A Genfi Autószalonon lesz kiállítva a GT4 versenyautó tanulmánya, amely az FIA GT4-es kategória előírásainak megfelelő gépet előlegezi meg. A kényelmi extráktól megszabadított autónak ideális a tömegeloszlása, rövid a tengelytávolsága, alacsony van a súlypontja, tehát eleve nyerő helyzetből indul egy olyan osztályban, ahol a motorerő függvényében osztják a ballasztot az esélyegyenlőség biztosítása érdekében.
A Toyota Gazoo Racing fejlesztői megnyújtották a karosszériát az aerodinamikai szempontok alapján tervezett orrkúppal, és hatalmas méretű hátsó szárnyat alkalmaznak. A környezeti terhelés érdekében nem karbon-, hanem természetes szálakkal (kender és len) erősített műanyagot használnak az új karosszériaelemeknél. Az utcai felniket 11×18 col méretű OZ felnikre cserélik. Nem változott a felfüggesztés felépítése, de egyediek a rugók, a lengéscsillapítók és stabilizátorok, Brembo fékrendszert választottak.
A Toyota GR Supra GT4 megtartja az egyturbós, 3,0 literes soros hathengerest és a nyolcfokozatú automatikus váltót, a motorvezérlő számítógép és a kábelkorbács egyedi. A féltengelyek és a sperrdifi is versenyalkatrész. Az utastérbe bukókeret és tűzoltórendszer kerül, a verseny-tankot gyors betöltővel lehet táplálni.