Már 13 000 tesztkilométert lefutott az új Aston Martin Vantage GTE versenyautó, eközben két darab 30 órás folyamatos száguldáson is túl van már, szóval amikor jövőre rajthoz áll az FIA WEC bajnokságában, már rég túl lesz a gyermekbetegségeken.
Több új partnere is van a gyárnak, az Alcon szállítja a fékeket, az Öhlins a felfüggesztést, a Michelin az abroncsokat, az Aston Martin Racing műhelye fejlesztette tovább az AMG V8-as biturbóját, amelynek teljesítménye 544+ LE/700+ Nm – a pontos érték a turbónyomástól függ. Az FIA-előírásoknak megfelelő acél bukókeretet a ragasztott alumínium vázhoz rögzítik a karosszéria szerelése során.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!