Három TCR versenyautó van a Hyundai kínálatában, a Veloster N TCR alapvetően az észak-amerikai, az i30 N TCR az európai, míg az Elantra N TCR a többi piacra készül – annak megfelelően, hol forgalmazzák az adott típust. Fontos újdonság a Pekingi Autószalonon leleplezett Elantra N TCR-nél, hogy annak motorja már az újabb fejlesztésű utcai erőforrás-generáción alapul, de megtartják a testvérmodellekben is használt hatfokozatú váltót.
Az új padlólemezre épülő autónál felhasználták az előző két évben az ügyfél-versenyautókkal szerzett tapasztalatokat, június óta pedig mintegy 5000 km-t futottak a prototípusokkal, sprint- és hosszú távú konfigurációban egyaránt. Több tesztpilótát is igénybe vettek ehhez, élen azzal a Gabriele Tarquinivel, aki a WTCR-ben i30 N-nel versenyez.