120 évvel ezelőtt a Laurin&Klément gyár a Slavia Type B motorkerékpárt indította a Párizs-Berlin futamon, innen számítja a történelmét a Škoda Motorsport, és erre a kerek évfordulóra egy limitált szériával készülnek. Azonban nem az utcai autóból készül az Edition 120, hanem a Fabia Rally2 evo nevű versenyautóból készítenek 12 egyedi megjelenésű változatot.
A 2021-es Škoda Fabia Rally2 Evo alapján készülő Edition 120 zöldre fényezett magnéziumfelniket, kiegészítő LED-es fényszórókat kap. Az utastérben az egyébként feláras tárolózsákok és hálók is ott vannak, így szerszámok, ruhák, alkatrészek szállítása is megoldott. A sorszámos jelvény mellett a fedélzeti elektronika kezdőképernyőjén is lecserélik a logót, az autóhoz mellékelnek passzoló hátizsákot is, amiben az Edition 120 versenyautó 1:18 méretarányú kicsinyített mása található.
A Škoda Motorsport mérnökei a Fabia Rally2 evo után már a következő projekten dolgoznak, az RE-X1 elnevezésű villanymotoros ralikrossz-versenyautót az osztrák Kreisel Electric cég segítségével készítik, a 670 LE/880 Nm rendszerteljesítményű versenyautó 1,3 tonnát nyom, és egy feltöltéssel akár 135 km-es távolságot is képes megtenni, bár jelen esetben többet számít a különösen nagy teljesítményleadás. Még álcázva mutogatják a Fabia RE-X1-est, a megvásárolható modell már várhatóan az új Škoda Fabia megjelenését kapja majd.