Még nem fejeződött be a Toyota TS030 Hybrid versenyautó fejlesztése, a mérnököknek még el kell dönteniük, melyik motort hagyják ki az autóból. A szabályok szerint a hibrid hajtás esetén csak az egyik tengelyt hajthatja elektromotor, amelyekből a prototípusban még elöl- és hátul található egy-egy darab.
A rend kedvéért elöl egy Aisin AW egység, hátul meg egy Denso elektromotor segíti a 3,4 literes benzines V8-as munkáját, egyedüli biztos pontnak az 500 kJ kapacitású Nisshinbo kondenzátor tűnik, amely a fékezéskor visszatermelt energiát tárolja.
A fejlesztés oroszlánrészét és a karbon karosszéria gyártását a kölni Toyota Motorsport GmbH cégezte, amely a csapat székhelye is lesz, először májusban a 6 órás Spa Francorchampi versenyen vetik be az autót, másodjára Le Mans-ban indul majd a két gyári autó.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!