1969. március 12-én mutatta be a Porsche a 917-es versenyautót a Genfi Autószalonon, a fél évszázados évfordulóra külön kiállítást rendeztek be a Porsche Múzeumban, amelynek középpontjában a legelső – a világpremieren is kiállított – példányt állították ki. Ezt kifejezetten erre az alkalomra felújították, amiben nagy segítséget jelentett a teljes dokumentáció.
A 917-001 a Genfi Autószalont követően Frankfurtban is megjelent, a német seregszemlére azonban a fehér-zöld autót átfényezték fehér-narancsra. Később az autó a J.W. Automotive Engineering csapathoz került, ahol a főszponzor Gulf olajcég színeit kapta meg. Az első LeMans-i győzelmet követően az 1970-es rövid hátsóra építik át a karosszériát, ebben az állapotban kerül a Porsche Salzburghoz. Több mint egy évig dolgoztak az autó helyreállításán, a munkában az egyedülállóan részletes dokumentáció mellett az egykori szerelők és konstruktőrök is segítettek. A legnagyobb problémát az jelentette, hogy az évek során többször is átépítették a karosszériát, és a gyár a lehető legtöbb eredeti alkatrészt akarta megőrizni. Az új karosszériaelemeket 3D nyomtatással készítették el, amihez az eredeti skiccek alapján generálták a számítógépes terveket.
Május 14-szeptember 15. között lesz látogatható az „50 Jahre 917 – Colours is Speed” kiállítás, ahol 14 darab 917-est állítanak ki, és először lesz látható a nagyközönség számára az 1970-es Le Mans győztes által ihletett tanulmány, amelyen formatervezők és mérnökök dolgoztak. Az LMP1-es kategóriába való belépés miatt hagytak fel a projekttel még a tervezés stádiumában. A kiállításra egyébként a Porsche 917-est bemutató könyvvel is készül a gyár.