Már a felfrissített modellre épül a Seat Ibiza SC Trophy elnevezésű versenyautó, amelynél a 180 lóerős, turbós-kompresszoros 1,4 literes benzinmotor dolgozik a motorháztető alatt.
Hozzányúltak a 7 fokozatú, dupla kuplungos váltóhoz is, az elektronikus differenciálzár helyett valódi, mechanikus egység javítja az első kerekek tapadását. Fickósabbak a fékek, védőlemezeket szereltek a motor-váltó egység alá. Természetesen minden felesleges dolgot kihagytak az utastérből, a műszerfalat is csak egy LCD kijelző helyettesíti, cserébe kagylóülések és bukókeret van. Adók nélkül 31 500 euró az Ibiza versenyautó ára.
Ennek pontosan a duplája, azaz 63 000 euró a Seat León Supercopa elnevezésű versenyautó ára. Ez az autó 300 lóerős, 2,0 literes benzines turbómotort kap, hatfokozatú DSG váltóval és mechanikus önzáró differenciálművel párosítva.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!