A német autógyártók közül a Porsche produkálta a legnagyobb, 65 százalékos növekedést Kínában, azonban a cég legnagyobb sajnálatára ez leginkább a Cayenne-nek és a Panamera-nak köszönhető. A sportkocsik forgalmának növelése érdekében a cég megépíti saját versenypályáját.
Az ilyen szempontból jól ellátott Sanghajt választotta ki a Porsche, ahol olyan FIA által formula-1-es versenyzésre is alkalmasnak nyilvánított versenypályát fog építeni, amilyen a lipcsei gyára mellett is van. Ott Hermann Tilke híres kanyarokat kombinált a lehető legkisebb helyen. A német gyártó jelenleg a Tianma versenypályát bérli ki a vásárlóinak Sanghaj közelében, a Shanghai International Circuit-en csak az F1 betétfutamként szolgáló Porsche Carrera Cup szokott vendégeskedni.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!