Idén egy kicsit könnyebb dolguk volt a Papadakis Racing istállónál, mint két évvel ezelőtt, hiszen akkor egy 2,7 literes négyhengeres blokkot kellett 1000 lóerő fölé húzniuk, hogy versenyképes legyen a(z akkor még Auris néven futó) Corolla-driftautójuk, a legújabb építésükhöz pedig a BMW-technikát használó GR Suprát vették alapul. A 3,0 literes soros hathengeres turbómotorból csak a blokk és a főtengely maradt változatlan, egyébként minden mást kicseréltek és optimalizáltak mintegy 4 hónap alatt (a német technika miatt sokat tanultak), amelynek eredményeként a csúcsteljesítmény immár 1033 lóerő, a maximális nyomaték 1231 Nm – E85-ös versenyüzemanyaggal.
Kidobták a nyolcfokozatú automatikus váltót, aminek a helyére a Nascar versenyautókban is használt Gforce GSR négyfokozatú váltó került, egyedi tengelykapcsolón és karbon kardántengelyen keresztül jut el a nyomaték a hátsó kerekekre. Kipakoltak minden felesleges felszerelést a karosszériából, az előírásoknak megfelelő bukókeretet építettek be, hátrébb hozták a kormánykereket, új a kormánymű, a nagyobb kerékelfordulás miatt kiszélesítették az első nyomtávot. Április 10-én lesz az első versenye a Papadakis Racing Toyota GR Suprának, a 34 éves norvég Fredric Aasbø lesz a pilóta.