A rajongók pár évvel ezelőtt, LeMans-ban szembesültek azzal, hogy a turbós motorokkal szerelt autók bizony sokkal halkabbak a szívómotoros társaiknál. Márpedig a F1 Show jelentős részét az a hangzavar jelenti, amelyet a motorok produkálnak.
Persze más kipufogókkal lehet majd hangosítani az új, 1,6 literes V6-os turbómotorokat, de itt van például a Renault erőforrásának próbapadon rögzített hangja, amely alapján megállapíthatjuk: bizony nem olyan karcosan ordít már az új motor, mint akár az idei szezonban használt példány.
Annyi baj legyen, a programozott kopású abroncsok elég izgalmat visznek a versenyekbe ahhoz, hogy azok továbbra is élvezhetőek legyenek, és bónuszként legalább nem süketülnek meg a pálya mellett, élőben az eseményeket követő rajongók. Alább tekinthetik meg a Renault Energy F1 nevű új turbómotorjának ünnepélyes leleplezését.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!