Jobban látható a piros szín, ezért váltanak erre a Mercedes-AMG által az F-1 rendelkezésére bocsájtott biztonsági autók, a biztonsági autó idén is az 585 lóerős GT R-ből készül, az orvosi autó egy C 63 AMG kombi. A felvezetőautó vezetője a 2000 óta ezt a tisztséget betöltő, AMG márkanagykövet és AMG Driving Academy-oktató Bernd Mayländer lesz, az orvosi autót Alan van der Merwe irányítja.
A Mercedes-AMG 1996 óta adja a biztonsági autókat az F-1 számára, idén először azonban megosztott lesz a szerepvállalás, hiszen bizonyos futamokon a partner Aston Martin manufaktúra által adott autókat használják. Például rögtön a szezonnyitón, a március 28-i Bahreini Nagydíjon, a piros AMG-ket majd április 18-án, Imolában lehet először látni – remélhetőleg nem éles bevetés közben.
Az Aston Martin felvezetőautója egy Vantage, amely a fényhídjára kapott egy hátrafelé néző kamerát is, hogy az anyósülésen helyet foglaló ember élőben követhesse a mögöttes forgalmat, ne csak a tükrökből tájékozódjon. Az AMG-től származó 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 25-tel 535 lóerőre emelték, az új légterelőkkel a szériánál 60 kg-mal nagyobb leszorító-erőre hagyatkozhat majd Bernd Mayländer, aki még áthangolt felfüggesztést is kap.
Az orvosi autó egy DBX lesz, amely szintén Aston Martin Racing Green fényezést kap limezöld díszekkel, itt nem nyúlnak a motorhoz, ami 550 lóerőt teljesít. A 632 literes csomagtartót a nagy méretű orvosi zsák, defibrillátor, két porral oltó és égési sérülésekhez használatos sürgősségi csomag tölti meg. Az utastérben négy darab – egyenként hatpontos biztonsági övvel ellátott – kagylóülést használnak. A DBX kiegészítő fedélzeti elektronikája lehetőséget ad az orvosoknak arra, hogy a versenyzők kesztyűjébe integrált érzékelők alapján azok létfunkcióit már az esetleges baleset helyszínére tartva ellenőrizhessék.