Idő kérdése volt, mikor készíti el a Dallara nevű versenyautó-építő cég a 2017-ben bemutatott Stradale modelljének pályaautó változatát, ez pedig most következett be. Az EXP nevű autónál minden alkatrészen végigmentek, például a karbon vázszerkezetet megerősítették annak megfelelően, hogy a légterelők nagyobb leszorító-erőt termelnek; az új aerodinamikai csomag 1249 kg leszorító-erőt termel a 290 km/órás csúcssebességnél.
A 2,3 literes Ford turbómotort a Bosch mérnökei dolgozták át, a teljesítménye 493 LE/700 Nm, a váltó hatfokozatú szekvenciális, a részlegesen önzáró differenciálművet a Quaife készíti. A saját tömeg mindössze 890 kg, a megfelelő abronccsal így 2.7G-s keresztgyorsulást tud elérni a Dallara EXP, ez duplája annak, amit az utcai használatra alkalmas szuperautók tudnak. Az EXP árát nem árulták el, csak annyit, hogy a Stradale sportkocsi tulajdonosai alkatrészenként is befizethetnek az EXP-elemekre, és azzal saját ízlésüknek megfelelően alakíthatják oda-vissza autójukat.