A rajt. Hát, a dobogó itt ment el. Nem is a reakció idő volt a kérdés, szemre nem ragadt be, de az egyenes végére kiderült, hogy Monteiro és Bennani is erősebb rajtot fogott, pedig ebben nem vagyunk rosszak. Elfordulni viszont sikerült a második helyen, ebben segített Monteiro is, aki a nyomuló Bennanit rendre intette vagy inkább pofozta.
Szegény „Benucci” lecsúszott az ívről, Norbi pedig szépen besorolt elé lezárva az acsarkodós vitát. Igen ám, de odáig a mezőny közepe el sem jutott. Muller a tizedik helyről zúzott egy erős rajtot, majd összeért Thompsonnnal, aki a falba ugratott és vele szinkronban Huffot is kilökte. Igaz ő a szemközti falat választotta. Kozlovszki maradt talpon egyedül a pirosaknál. Esküszöm megsajnáltam őket. Ha valakiket, hát őket pofozza az élet. Mullernek a hátsó kereke bánta, off. Chilton is ott maradt törve. Rövid sárga után, pirossal új startot rendeltek el, a Safety car mögül.
Újra indult a futam, Norbi a harmadik helyen hamar megnyerte magának Lopezt, aki mondjuk úgy került ki mindenkit, mint mi fogjuk hazafelé a teheneket. Csak az emelkedőn támadott, okosan, sokkal erősebbek, a hatvan kilós büntetősúly ellenére. Tarquinit két kör alatt megette. Az a helyzet, hogy a neheze csak most jött. Érkezett Coronel a nem gyenge Chevyvel és kőkeményen támadta Norbit, aki olyan profin védekezett, mint a holland az első futamon. Sportszerű küzdelem volt, mégis kiugrott a szívünk. Ekkor érkezett Morbidelli, „segíteni” nekünk. Illetve magán akart segíteni, mert látta, hogy Coronel Michelisszel bíbelődik, és azt is látta, hogy lassabbak is. Unta a banánt rendesen.
Coronel hibája aztán végleg meghozta a lelkesedését, mellé szélesedett, amikor Coronel a porba küldte kicsit az autó felét. A hollandot nem ilyen fából faragták, szépen nyomoszkolódott a kanyar bejáratán és végül megtartotta a pozícióját. Norbi viszont vagy két másodpercre elment, nyugodtság van, gondolhattuk. Áh, ugyan, dehogy van nyugodtság! Morbidelli elnézte a sikánt, és úgy két vödör sódert lapátolt ki az autója orrával a pályára. El nem hiszed, hogy ezért Safety Car van! Norbira felzárkózhatott Coronel és kezdődött minden elölről. Nagyon kemény volt a holland, de Norbi még keményebb, és ami a legszebb sokkal nyugodtabb. Gyönyörűen védekezett, nem tudott mit tenni a németalföldi, befutottak így: Norbi negyedik, Coronel ötödik.
De, a gyári csapat megint dobogós, mi miért vagyunk lassabbak? Ennek az egyik magyarázata, hogy az élen nincs csata. Tarquinire nem volt veszélyes Monteiro, ketten meg nem voltak veszélyesek Loebre, könnyebb így konstans, gyors köröket bemutatni, mint amikor csatázol. Amit lehet megtettünk, most csak akkor lehettünk volna dobogón, ha nem számolunk a Citroenekkel. Olyan meg nincs, mert vannak!
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!