A 2015-ös szezonra dobta piacra a KTM az X-Bownak a GT4-es kategóriába tartozó versenyautó-változatát, amelyet most alaposan átterveztek a Reiter Engineering segítségével, a legfőbb cél az üzemeltetési költségek csökkentése volt – eddig is folyamatosan szállította a győzelmeket az autó, tehát a gyorsaságra nem volt panasz.
A legfontosabb változás az új fejlesztésű Holinger váltó jelenti, amely az eddiginél kétszer tovább, azaz 10 000 km-t megy el nagyjavítás előtt – 700 Nm-es nyomatékra méretezték az új egységet. A felfüggesztésben új kerékagyakat használnak, amelyeknek 20 000 km a tervezett élettartama, ezek miatt módosítani kellett a lengőkarokat is.
A változtatások eredményeként a KTM X-Bow GT4-es versenyautó fenntartási költsége 3,9 euró/km-re csökkent, ami azt jelenti, hogy a VLN bajnokságban ezzel a legolcsóbb versenyezni. Persze csak a 152 360 eurós vételár megfizetését követően. A 360 lóerős 2,0 literes Audi turbómotorhoz nem nyúltak a frissítés során.